Overeenkomst hulpmiddelen aanvragen
Hieronder informeren wij u over de inhoud van de overeenkomst en over de wijze waarop u de overeenkomst kunt aanvragen dan wel kunt wijzigen.
Voorbereiding
Voordat u kunt beginnen met het aanvragen moet u het volgende geregeld hebben:
- juiste registratie van de onderneming/vestiging in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (w.o. vertegenwoordigingsbevoegde persoon);
- een AGB-code voor de onderneming/vestiging. U kunt deze aanvragen via Vektis;
- juiste en volledige registratie van de onderneming/vestiging (en/of nevenvestigingen) in het AGB-register van Vektis;
- een juist en geldig VECOZO-certificaat. Voor toegang tot het Zorginkoopportaal van VECOZO heeft u een geldig persoonlijk certificaat nodig dat voorzien is van de juiste autorisatie. Ga naar VECOZO om dit aan te vragen.
De aanvraag
- Neem contact op met Relatiebeheer Zorgverleners van CZ. Geef hierbij aan dat u een overeenkomst wilt afsluiten. Onze medewerker beoordeelt of het toezenden van een vragenlijst voor de desbetreffende overeenkomst mogelijk is.
- De vragenlijst wordt naar u toegezonden per post of per e-mail.
Beoordeling door CZ
Nadat wij uw aanvraag ontvangen hebben, beoordelen wij of uw aanvraag voldoet aan ons zorginkoopbeleid. Wij stellen u hiervan schriftelijk op de hoogte, en streven ernaar om dat binnen 10 werkdagen te doen. Wanneer wij besluiten u een overeenkomst aan te bieden ontvangt u een aanbod via het landelijke Zorginkoopportaal van VECOZO.
De overeenkomst accepteren
Als wij uw aanvraag goedkeuren, bieden wij u de overeenkomst aan (via VECOZO).
Bent u akkoord met de inhoud van de overeenkomst en voldoet u aan de gestelde voorwaarden? Dan kunt u de overeenkomst accepteren.