Vul het online formulier in
Leg de situatie zo compleet mogelijk uit. Dan kunnen we u het snelst helpen. Neemt u liever telefonisch contact op? Bel dan (013) 594 91 10.
Moet u lang wachten op een behandeling? Misschien kunt u ergens anders sneller terecht. De adviseurs van het zorgteam zoeken het graag voor u uit.
Er zijn regels over de maximale wachttijden in de zorg. Moet u langer wachten? Dan heeft u recht op hulp bij het vinden van een andere zorgverlener. Dat heet wachtlijstbemiddeling. Voor bepaalde zorg kunt u hulp aanvragen voor uzelf, maar ook voor uw naaste. Een medewerker van het zorgteam zoekt dan een plek waar u sneller geholpen kan worden.
Let op: heeft u nog geen doorverwijzing? Of is de wachttijd korter dan de landelijke norm? Dan kan wachtlijstbemiddeling u helaas niet verder helpen.
Leg de situatie zo compleet mogelijk uit. Dan kunnen we u het snelst helpen. Neemt u liever telefonisch contact op? Bel dan (013) 594 91 10.
We houden rekening met uw wensen of die van uw naaste.
Het CZ Zorgteam belt u hierover. We nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.
Als u op de wachtlijst staat voor een consult, onderzoek of behandeling in het ziekenhuis.
Als u op de wachtlijst staat voor een consult, onderzoek of behandeling in het ziekenhuis.
CZ maakt afspraken met zorgverleners over hoe snel u bij hen terecht moet kunnen. We hebben deze voor u op een rijtje gezet.
In de CZ Zorgvinder vindt u alle zorgverleners waar wij afspraken mee hebben gemaakt. Soms ziet u daar ook wat de wachttijd is. Neem zelf contact op met de zorgverlener van uw keuze.